Första dagen på Belmont High School

Idag var min första dag på High School. Den var helt galen, men som jag förväntat mig och mycket mycket bättre. Skolan börjar åtta och då ringer klockan, som skrämde livet ur mig så folk skrattade, men de skrattade med mig, det är vad jag gillar och tro. Iallafall, first period ( första lektionen av sju) ska jag igentligen ha en lektion som heter General Music, man behöver inte sjunga och jag har hört att den är lätt därför tog jag den, men eftersom det var första dan så hade vi homeroom. Homeroom är när alla tjejer i min årskurs (11th eller juniors) vi är ungefär femtio och så får vi en massa paper och så läste miss Sparks och miss Newell en 50 sidig handbok för oss, det tog cirka två timmar. Inte så kul. Men sen hade vi fourth period som vanligt som för mig är sociologi (det var superkul och jag fick prata en massa om hur vi är i Sverige). Det ser ni på mitt schema som ser ut såhär
Alla som jag pratade med i skolan var supertrevliga och jag satt och åt lunch med 5 andra tjejer. De har redan bjudit in mig till filmnatt hos en av dom nästa fredag. Så bra är jag :)) mer kommer sen nu är klockan tio i sex här så jag ska göra mig iordning för andra skoldagen. Puss och kram från USA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0